Popelin Lyceum Merelbeke

Op het Popelin Lyceum vind je toekomstgericht en geëngageerd onderwijs. Vanuit een brede eerste graad kunnen leerlingen doorstromen naar een ruime waaier aan richtingen in de 2de en 3de graad ASO.

Het Popelin Lyceum stemt zijn onderwijsdidactiek en infrastructuur af op de uitdagingen van de 21ste eeuw, voor een toekomst waarin jij voor jezelf en voor anderen het verschil kan maken.

NIEUWS

Inschrijven 2de jaar, tweede & derde graad secundair onderwijs
Fysieke inschrijvingen voor het 2de jaar, 2de en 3de graad zijn mogelijk vanaf 15 april 2024
Geplaatst op:
Éen maand gratis met de bus of tram
In september reizen de leerlingen uit het eerste jaar 1 maand gratis met Bus of Tram
Geplaatst op:
richting ASO-TSO-BSO

STUDIERICHTINGEN

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Woensdag 30 december van 14u tot 17u is de campus Popelin Lyceum open voor inschrijvingen.

Adres: Gaversesteenweg 195 – Merelbeke

INSCHRIJVEN

Een tekstje die omschrijft wat er allemaal te vinden is op de INSCHRIJF pagina zoals:

• Data
  • how to
  • link platform
  • infoavonden
  • boeken
  • doedagen
  • toelatingsvoorwaarden

AANDACHT! KON JE NIET AANWEZIG ZIJN TIJDENS HET INFOMOMENT VAN DE 1ste GRAAD? NEEM DAN EVEN CONTACT MET ONS OP VOOR EEN PERSOONLIJK GESPREK!